Webdesign
Stichtingen, verenigingen en veelal kleinere bedrijven maakten de wens kenbaar ook een eenvoudige site te willen. Gewoon om er bij te horen. Als een soort visitekaartje.
Ik help graag de ideeën te verbreden want een site hoeft niet alleen een stil visitekaartje te zijn dat af en toe eens gevonden wordt. Je kunt iets bereiken met dat visite-kaartje.
Nieuwe mogelijkheden exploreren.
En dan heb je soms video nodig en soms foto en soms beiden.
Ik zoek naar eenvoud omdat daarmee de beste resultaten bereikt kunnen worden. Maar eenvoud is niet hetzelfde als slordigheid. Een site dient perfect te zijn. Er mogen geen koppelingen ontbreken of verkeerd zijn. En foto's of video's moeten gewoon goed zijn.
Zomaar een website beginnen en dat er even bijdoen is een gotspe.
Je vereniging, winkel of bedrijf goed runnen en je site dat laten ondersteunen. Dat is het geheim.
En daar wil ik wel bij helpen.
Daarna moet het beschikbare materiaal verzameld worden.
Is er een logo of beeldmerk of moet dat gemaakt worden, Is er al een huisstijl of gaan we die nu vastleggen en hoe moet dat er dan uit zien.
Hoe is die van de concurrentie ? En moet dat effect hebben op je eigen huisstijl of juist niet ? Allemaal vragen die aan de orde moeten komen alvorens je een website kunt gaan bouwen. Het gaat om meer dan een plaatje en naam op internet.
Een andere vraag die aan de orde moet komen is: gaan we de klanten op de hoogte houden van nieuwe dingen op de
Een andere vraag die aan de orde moet komen is: gaan we de klanten op de hoogte houden van nieuwe dingen op de site door het verzenden van nieuwsbrieven ?
Dan is een actieve werving van E-mailadressen nodig. Hoe gaan we dat doen als je met niks moet beginnen.
Er zijn leuke campagnes te bedenken en als we het probleem in kaart hebben kun je ook vaak de oplossingen wel bedenken.
Zijn de foto's, die je zelf al jaren koestert, als prachtige plaatjes wel goed genoeg voor internet ? Kritisch kijken is essentieel. Te vaak hebben we in onze herinnering al zo veel opgeslagen dat een foto ons iets anders zegt dan er werkelijk op staat.
Misschien moet er een video worden gemaakt. Ook dat vraagt tijd en voorbereiding.
Het kan allemaal in één hand. Je krijgt niks kado. Alles kost tijd. Maar ik help er graag bij.
Dan is een actieve werving van E-mailadressen nodig. Hoe gaan we dat doen als je met niks moet beginnen.
Er zijn leuke campagnes te bedenken en als we het probleem in kaart hebben kun je ook vaak de oplossingen wel bedenken.
Zijn de foto's, die je zelf al jaren koestert, als prachtige plaatjes wel goed genoeg voor internet ? Kritisch kijken is essentieel. Te vaak hebben we in onze herinnering al zo veel opgeslagen dat een foto ons iets anders zegt dan er werkelijk op staat.
Misschien moet er een video worden gemaakt. Ook dat vraagt tijd en voorbereiding.
Het kan allemaal in één hand. Je krijgt niks kado. Alles kost tijd. Maar ik help er graag bij.
Ik help graag de ideeën te verbreden want een site hoeft niet alleen een stil visitekaartje te zijn dat af en toe eens gevonden wordt. Je kunt iets bereiken met dat visite-kaartje.
Nieuwe mogelijkheden exploreren.
En dan heb je soms video nodig en soms foto en soms beiden.
Ik zoek naar eenvoud omdat daarmee de beste resultaten bereikt kunnen worden. Maar eenvoud is niet hetzelfde als slordigheid. Een site dient perfect te zijn. Er mogen geen koppelingen ontbreken of verkeerd zijn. En foto's of video's moeten gewoon goed zijn.
Zomaar een website beginnen en dat er even bijdoen is een gotspe.
Je vereniging, winkel of bedrijf goed runnen en je site dat laten ondersteunen. Dat is het geheim.
En daar wil ik wel bij helpen.
Daarna moet het beschikbare materiaal verzameld worden.
Is er een logo of beeldmerk of moet dat gemaakt worden, Is er al een huisstijl of gaan we die nu vastleggen en hoe moet dat er dan uit zien.
Hoe is die van de concurrentie ? En moet dat effect hebben op je eigen huisstijl of juist niet ? Allemaal vragen die aan de orde moeten komen alvorens je een website kunt gaan bouwen. Het gaat om meer dan een plaatje en naam op internet.
Een andere vraag die aan de orde moet komen is: gaan we de klanten op de hoogte houden van nieuwe dingen op de
Een andere vraag die aan de orde moet komen is: gaan we de klanten op de hoogte houden van nieuwe dingen op de site door het verzenden van nieuwsbrieven ?
Dan is een actieve werving van E-mailadressen nodig. Hoe gaan we dat doen als je met niks moet beginnen.
Er zijn leuke campagnes te bedenken en als we het probleem in kaart hebben kun je ook vaak de oplossingen wel bedenken.
Zijn de foto's, die je zelf al jaren koestert, als prachtige plaatjes wel goed genoeg voor internet ? Kritisch kijken is essentieel. Te vaak hebben we in onze herinnering al zo veel opgeslagen dat een foto ons iets anders zegt dan er werkelijk op staat.
Misschien moet er een video worden gemaakt. Ook dat vraagt tijd en voorbereiding.
Het kan allemaal in één hand. Je krijgt niks kado. Alles kost tijd. Maar ik help er graag bij.
Dan is een actieve werving van E-mailadressen nodig. Hoe gaan we dat doen als je met niks moet beginnen.
Er zijn leuke campagnes te bedenken en als we het probleem in kaart hebben kun je ook vaak de oplossingen wel bedenken.
Zijn de foto's, die je zelf al jaren koestert, als prachtige plaatjes wel goed genoeg voor internet ? Kritisch kijken is essentieel. Te vaak hebben we in onze herinnering al zo veel opgeslagen dat een foto ons iets anders zegt dan er werkelijk op staat.
Misschien moet er een video worden gemaakt. Ook dat vraagt tijd en voorbereiding.
Het kan allemaal in één hand. Je krijgt niks kado. Alles kost tijd. Maar ik help er graag bij.
Vooraf moet duidelijk worden wat je wilt laten zien. Wat is het doel van de vereniging of bedrijf en wie wil je bereiken.